Absent

Am fost destul de absent ultima vreme de pe blog. Nu stiu de ce dar nu m-am oprit in sine de scris, observat lucruri si eventual sa le corectez. Au fost multe puncte de cotitura ultima vreme in viata personala, decizii de luat, dureri de infrant si planuri de facut. Desi stiu ca de cele mai multe ori planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ am dat bataie totusi pe ele. Ei bine unele promisiuni nu s-au materializat, altele au fost amanate. Starile psihologice prin care am trecut au fost unele insuportabile altele pur si simplu inexplicabile. Un eveniment destul de placut a fost cel ca inima a inceput sa bata, din pacate din nou pentru o persoana gresita... sau cine stie. A venit Pastele, a trecut si urmeaza alte evenimente religioase pe care oricum nu le urmaresc. Pacat sau nu s-a mai scurs un an si eu tot nu am fost la biserica, pur si simplu nu pot calca in ele fiind scarbit de sistemul asta bolnav. Mai departe au reaparut pe linia orizontului persoane disparute dar fiind comod din fire le-am lasat asa, ma vor cauta ele la timpul potrivit. Totusi sunt foarte multe alte persoane care incet incet au glisat in alte parti, persoane care si-au uitat originile si implicit faptul ca s-au aflat timp indelungat sub aripa mea protectoare, timp in care nu le-a lipsit nimic, timp in care le-am fost loial si am lupat pentru ei ca si cum ar fi fost proprii mei copii sau parinit, nevasta sau orice alt grad de rudenie destul de apropiat. Nu spun ca imi este indiferent ce se intampla cu ei dar ma simt relativ frustrat avand in vedere ca am investit nu numai timp si energie ca lucrurile sa functioneze ca la carte. Dar se spune ca persoanele care chiar tin la tine vor gasi o metoda sa ramana in viata ta indiferent de cat de activ, inactiv esti pe plan social sau economic. Sunt si la un pas de a termina o etapa din viata si anume de a termina ciclul de licenta al facultatii. Masteratul se prevede incredibil si minunat dar nu vreau inca sa imi fac sperante, mai este destul de mult pana acolo si trebuie pana atunci sa urmez alti pasi cu sfintenie. Nu vreau sa stau absent prea mult, scrisul ma relaxeaza si imi scoate foarte multe ganduri negre de pe minte si imi curata relativ creierul.
Si acum sa inchei intr-un alt mod:
Se apropie alegerile locale si la un scuipat distanta sunt si cele parlamentare, noi cei de rand cu ce ne alegem anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!