Sa revenim la.... carti

100 de carti intr-o viata

O mica perioada am fost cam inactiv pe partea cititului dar acum pe birou stau 5 carti care asteapta sa fie terminate de citit. Cu mult entuziasm am descoperit un autor nou, autoare mai exact - Rodica Ojog Brasoveanu. Nu am fost niciodata fascinat de romane politiste, de spionaj sau alte SF-uri din acest gen dar pot sa spun ca ce am inceput sa citesc este chiar de calitate. Pe langa cele 3 romane de Rodica Ojog Brasoneau am descoperit si un alt autor roman - Pavel Corut. Multa lume nu prea il agreeaza pe acest autor dar are un stil de scris foarte captivant. In momentul de fata nu stiu cu care carte sa continui lectura avand de ales inter Quinta Sparta de Pavel Corut si Sa nu ne uitam la ceas de Rodica Ojog Brasoveanu. Doua romane de spionaj dar cu actiunea in perioade diferite. Prima carte scrie despre evenimentele din 1989, schimbarea economica si caderea cortinei de fier iar cel de-al doilea roman scrie despre un ofiter german aflat in convalescenta in Bucuresti pe perioada celui de-al doilea razboi mondial. Am inceput sa le citesc pe amandoua dar ambele necesita atentie pentru ca sunt chiar pline de informatii, mai mult sau mai putin folositoare dar asta nu are importanta. In afara de aceste carti am mai terminat alte 4 volume din seria Istoria lumii ilustrata editate de Litera. Nu am altceva decat cuvinte de lauda acestei serii de 18 sau 19 carti care incearca sa fie cat mai obiective cu privire la cele mai importante evenimente din istorie incepand de la preistorie pana in prezent (mai mult sau mai putin 2013). Seria acestor volume este conceputa pe perioade istorice, sunt voluminoase si prezinta evenimente cu data aproximativa destul de precisa sustinuta de poze, fotografii, picturi si alte lucruri care pot atesta veridicitatea acestor fapte istorice. Din punctul de vedere al unui pasionat de lectura le recomand si cele scrise de Pavel Corut dar si pe cele scrise de Rodica Ojog Brasoveanu. Recomand si volumele scoase de editura Litera in special celor pasionati de istorie, sunt folositoare si ajuta la eliberarea stresului.

19 comentarii:

  1. Pare interesanta dupa tot ce-ai povestit aici. Trec pe lista! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cititul provoaca dureri de cap si probleme de vedere. Alcolul are aceleasi efecte. Daca bei esti alcolist daca citesti esti destept.
    Nu are logica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, chiar e interesanta cartea, am citit-o si eu acum un an. Foarte tare. Spor la lectura!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu am mai avut in ultima perioada prea mult timp sa mai citesc ceva

    RăspundețiȘtergere
  5. Este adevarat ca gusturile difera,dar daca te rog imi poti si mie recomanda 1-2 carti care teau marcat sa zic asa,care au avut un impact puternic,care teau atras.Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca m-ai convins sa le trec pe lista desi nu sunt pasionat de carti de genu..

    RăspundețiȘtergere
  7. Pavel Corut pare interesant, numai ca prea exagereaza cu unele aspecte.

    RăspundețiȘtergere
  8. O recomandare foarte buna! Sunt un adept al cartilor de acest gen si sunt bucuros sa le recomand cu placere (la randul meu)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu poti compara bautul alcoolului cu cititul cartilor

    RăspundețiȘtergere
  10. In epoca mancam carti, dupa aceea a inceput agitatia si nu am mai avut timp. De la aparitia smartphone-urilor am inceput sa citesc din nou variantele electronice ale cartilor pe autobuze.

    RăspundețiȘtergere
  11. Super recomandări! Şi e minunat că ai ieşit din această inactivitate.
    Permite-mi să recomand un scriitor care nu trebuie să lipsească, fie din biblioteca propriu-zisă, fie din cea a minţii: Matei Vişniec. În viziunea mea, este un om extraordinar, iar dintr-un om extraordinar, o creaţie nu poate ieşi decât în cel puţin aceeaşi măsură.

    RăspundețiȘtergere
  12. cu cat inaintez in varsta cu atat am mai putin timp pentru citit.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pavel Coruț, ofițer de marina, gazetar cu pseudonimul Paul Cernescu

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, am citit Pavel Corut. E un autor interesant

    RăspundețiȘtergere
  15. www.outletdesign.ro11 martie 2013 la 16:09

    Iti recomand si o carte de poezii a unui autor contemporan: Darie Ducan, Dopamină în alexandrini
    despre Pavel Corut am auzit numai de bine; promit sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit si eu cateva carti de Pavel Corut si chiar mi-au placut. Parca are un talent aparte care se regaseste intre randurile fiecarei carti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Literatura este foarte importanta pentru constintele tale generale.

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesant,hai ca mai facut curioasa si o sa ma apuc sa citesc si eu acele carti. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!