OLX si anunturile gratuite

Pot spune ca sunt si eu un utilizator al platformei de anunturi online OLX.ro de foarte mult timp si intotdeauna am fost multumit de ceea ce am gasit pe acolo insa recent m-a surprins intr-un mod foarte neplacut.

Dupa cum se stie, pentru a adauga un anunt ai nevoie de un cont de utilizator si in functie de cum vrei sa iti promovezi anuntul sau valabilitatea acestuia poti alege intre gratuit si preturile pentru pachetele optionale care sunt disponibile la ei.

Am vrut si eu sa vand acum ceva, nu mai am nevoie de acel obiect si decat un anunt in ziar m-am gandit sa pun si eu anuntul meu pe platforma lor. Am mai vandut lucruri prin ei deci lucrul ar fi trebuit sa fie destul de usor.

Am redactat anuntul, am respectat pasii si in momentul in care ar fi trebuit sa il public aplicatia imi spune ca am depasit numarul de anunturi active ce le pot avea si astfel daca chiar vreau sa vand acel produs trebuie sa platesc. Verific in mod meticulos tot ce se intampla pe contul meu dar nu am nici un anunt activ iar de la ultimul obiect vandut prin ei a cam trecut imediat o jumatate de an iar de atunci l-am folosit doar pentru a cauta si de a cumpara lucruri de la alti utilizatori.

La prima vedere am crezut ca este o problema de soft a aplicatiei pentru mobil si incerc sa fac acelasi lucru si de pe site accesand in mod clasic internetul de pe un PC. Nu reusesc nici asa, daca vreau anunt gratuit trebuie sa platesc.

Iar acum ma intreb unde este gratuitatea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!