Da, ea este o DIVA

Ma uitam aseara la o emisiune pe Euforia TV la o emisiune numita Next Diva! Din cate am inteles a fost o semifinala si trebuia eliminata una din concurentele participante la acest concurs. Daca imi aduc bine aminte era vorba despre o tipa Sorana si una Gina... cele doua erau propuse spre eliminare din concurs. Juriul, compus din 3 persoane, un domn, o doamna mare si inca un tip de prin strainatati... Cele doua fete au fost supuse unui interogatoriu, anume de ce sa nu fie eliminate din concurs... adica a doua sansa de a ramane in concurs! Gina, o tipa bruneta... a spus ca merita sa incerce, visul ei, bla, bla, bla... Sorana, a fost acuzata ca a lipsit odata de la filmarea emisiunii si a fost intrebata de motivul absentei... "Cand am inceput concursul am spus ca pe langa filmari mai am si o alta treaba la fel de importanta pentru mine, anume arhitectura, si acest lucru imi ocupa foarte mult timp. De 2 luni de cand a inceput acest concurs am fost doar doua zile la cursuri, deoarece am fost foarte ocupata cu filmarile de aici. Nu cred ca daca am lipsit o zi sau am intarziat la filmari pentru ca ma preocupa si viitorul pe termen lung nu numai pe termen scurt pot fi acuzata ca am fost nedreapta si v-am cauzat probleme mari la televiziune!" Acestea au fost vorbele Soranei. Sincer, a adus un argument foarte bun la motivarea absentei de la filmari. Nu cred ca poti acuza un om care este preocupat de viitorul sau, de scoala, de pasiune ca a fost nedrept fata de echipa de filmare tocmai din acest motiv... Este o prostie. Sorana, sa sti ca esti o diva... Meriti respect si numai din pricina faptului ca muncesti intr-adevar si nu stai sa o freci prin baruri in incercarea disperata de a agata vreun bosorog plin de bani... Esti o diva in comportament si in gandire... o luptatoare... Euforia TV merita scoasa din grila de programe pentru ca nu incurajeaza scoala... Inteleg ca este o emisiune, ca totul depinde de bani, si toate cele dar nu poti elimina o concurenta pentru ca ea merge si la scoala intre timp. Rusine bai, rusine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!