Stil

Stau si ma gandeam mai devreme la culori, moda, renastere si alte cateva chestii ce pot intra in aceasta zona. Daca ar fi sa faci o plimbare intr-un oras aglomerat vezi pe strada tot felul de culori, oameni imbracati diferit si uneori foarte extravagant.
De foarte multe ori dimineata vezi oameni imbracati simplu mergand la serivici, la munca si le poti citi rutina si oboseala in ochi. De asemenea tot dimineata vezi copii, adolescenti care acum fac primii pasi in moda din jurul nostru. Copiii pana in 10 ani sunt imbracati de parinti si in principiu sunt toti la fel. Diferenta vine la adolescenti care doresc sa isi faca un nume si care visand sa devina sau sa faca ceva ies in evidenta prin stilul vestimentar adoptat. De cele mai multe ori stilul se reflecta in genul de muzica ascultat. Nu de fiecare data dar de cele mai multe ori cam asa este.
Daca te uiti la un adolescent cu castile in urechi si simti vibratii mai rock poate ca il vezi imbracat cu haine mai stranse pe corp daca simti un hip-hop sigur le va avea mai largi. In caz ca auzi o manea se prea poate sa stea adolescentul cu tricoul in pantaloni sa se vada marca de pe curea.
Asemenea exemple pot continua dar sa vedem ce mai putem observa dimineata pe strada. Desigur, avem oamenii care poarta un costum. Mereu cand te uiti la ei ai impresia ca sunt oameni de afaceri si merg la o intalnire pentru a mai rezolva un contract. Dar asta e doar o impresie. El poate fi doar un mic functionar intr-un birou uitat de lume. Oricum daca il intrebi unde merge iti va spune mandru: La birou!
Daca stai sa te uiti la oamenii trecuti deja si de a doua tinerete iti dai seama imediat ca nu va purta niciodata blugi. Pur si simplu nu va purta, iar daca o va face va fi doar pentru a se duce la magazinul de la colt sa isi cumpere paine.
Majoritatea aleg pantaloni de stofa, o camasa sau o bluza de lana si desigur ghete in picioare. Daca stai sa te uiti la femei, aici ai placerea de a privi un adevarat curcubeu. Fiecare dintre ele poarta haine diferite, fuste, rochii, cizme, sandale, pantofi, camasi, bluze, tricouri si multe altele. O femeie nu o poti citi atat de usor din stilul vestimentar, este prea greu deoarece chiar daca au cateva lucruri in comun la nivel anatomic nu au nimic in comun la nivel vestimentar. Toate au dreptul de a fi perfecte in felul lor.
Incearca dimineata sa privesti putin pe drum si sa ghicesti fiecare unde merge. La barbati ai avea un numar mare de raspunsuri corecte, la femei in schimb e mai greu. Daca ar fi sa reusesti poate ca ar trebui sa te electrocutezi ca Mel Gibson in filmul acela "Ce gandesc femeile" si sa reusesti sa patrunzi in creierasul lor incercand sa deslusesti secretul lor.
Tot timpul mi-am pus intrebari cu privire la femei. Chiar daca voi credeti ca sunt un frustrat nu sunt. Pur si simplu imi este greu sa le inteleg. Imi este greu sa imi inteleg mama si sora, femei cu care am crescut, iar daca asta mi se pare greu nu stiu ce pot sa spun la una pe care o vad pe strada sau din cand in cand intr-un loc public. De fiecare data este diferit, mai greu si mai imposibil de citit o femeie.
De ce stilul unui barbat este simplu, clasic, poate vintage iar femeile sunt atat de diversificate? Nu obosesti uneori de la atata cautat si privit? Nu vrei niciodata sa pocnesti din degete si toate sa fie la fel? Sa nu le poti distinge la nivel vestimentar?

Un comentariu:

  1. Primăvara este sezonul nuanțelor deschise. Astfel, m-am jucat cu câteva combinații. Am mers pe nuanțe de portocaliu și bleumarin și am asortat două imprimeuri.

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!