Control

Desi sunt obisnuit cu modalitatea de a redacta stiri din partea trusturilor media centrale mereu gasesc ceva scris, spus, filmat sau fotografiat extrem de stupid si care nu isi are rostul nici macar de a fi pus pe hartia igienica. Am tras si eu o privire la situl astora de la MediaPro www.incont.ro (nu bag link ca nu merita) si ma gandeam ca voi gasi niste stiri interesante, grafice, filmari dar am ramas dezamagit. Nu pot sa imi dau seama de ce idiotii astia tin tare sa faca bani din tragedii, nenorociri, speculatii si mai ales de ce arunca la nimereala cate o informatie care ar baga in criza morala si psihica zeci, sute sau poate mii de cititori ai articolului. Ce am gasit? O banana. Da am gasit o banana si am aflat ca daca o mananc voi fi iradiat. Si daca as manca intr-o zi 500 de banane as fi foarte aproape de cancer cu o sansa care tinde spre zero (cel putin asa cred). Au si o poza interesanta cu nivelul radiatiilor si daunele provocate corpului uman dar nici macar nu au tradus textul de pe margine sa inteleaga si ala de 50 de ani care a facut rusa in scoala si nu engleza. Acum daca ar fi sa dau crezare la toate tampeniile care circula pe internet, pe la televiziuni, ziare sau radio cel mai probabil as suferi de toate fobiile existente in lumea asta si as mai inventa si eu cateva. Viata e menita sa fie traita asa cum doreste fiecare nu sa fie controlata de asa zisele "bombe media" care sperie omul si nu mai stie ce sau pe cine sa creada!
Cand vor invata si jurnalistii din Romania ca desi se intampla lucruri rele, accidente, tragedii trebuie sa vanda si povesti, experiente si trairi pozitive. Daca schimbi putin grila de programe poate ca rade omul mai mult, poate ca va incerca sa priveasca viata altfel nu numai din prisma stirilor de ora 17:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!