Donari de sange...

Azi am ajuns la o performanta... cel putin asa cred. Azi am donat sange si am ajuns la pretiosul numar 10. Mi-am facut un obicei din a dona sange nu din nevoia bonurilor de masa care oricum le dau lu mama in schimbul altor servicii gen cafea sau tigari. Mi-am facut un obicei pentru ca un prieten, cel putin eu asa il numesc, mi-a spus ca o doza de sange poate salva si 3 vieti. Se vehiculeaza prostii in legatura cu donarea, faptul ca te afecteaza pe viitor si alte speculatii dar inca nu a murit nimeni, ba mai mult a ajuns pentru a realiza cu succes operatii, una mai complicata ca alta. Una peste alta in Romania este criza de sange, criza de donatori si niciodata nu ajunge la timp unde trebuie. In Romania este nevoie de 10 cisterne de sange... de la tine se cere numai 400 de ml. Mai spun doar cateva cuvinte: merita sa incerci, poti fi chiar TU cel care are nevoie!

2 comentarii:

  1. Asta e cel mai bun ajutor pe care-l putem da unor oameni aflati in suferinta, felicitari! Si totusi sunt persoane care ar vrea sa doneze dar nu pot, nu toti rezista fara sa li se faca rau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tatal meu obisnuia sa doneze sange la 2, sau 3 luni pana sa se imbolnaveasca, si inca ii facea foarte bine acest lucru:) avea pentru toata lumea, daca pot zice asa:P.
    Trist ca s-a imbolnavit..

    RăspundețiȘtergere

Comentează-mă!