Resurse sunt, restul?!?

Tocmai poposesc acasa dintr-o mica excursie de la cetatea dacica din Covasna. Am fost sa "inspectez" starea lucrarilor realizate acum 2 ani impreuna cu voluntarii "Asociatiei pentru Comunitate", lucrari prin care am incercat sa amenajam o cale de acces mai usoara si sa marcam cumva traseul pana la mostenirea culturala dacica din zona! Scarile construite sunt intr-o stare destul de buna dar partea proasta este ca turistul inca nu s-a obisnuit sa stranga urmele vizitei lui si am gasit inclusiv ziare parasite la colt de traseu (probabil s-a odihnit citind stirile mondene, ziarul fiind unul de genul). Mai departe chiar in varf de deal am descoperit un grup de persoane care se uitau nedumerit in jur cautand sa inteleaga cetatea, constructia si legenda ei. Din pacate nu exista nimic care ar putea oferi explicatii in nici o limba desi pensionarii (bolnavi veniti la tratament, caci despre ei e vorba) se arata interesati in a cunoaste mai mult zona. Privelistea din varf de cetate a ramas la fel de uimitoare dar sunt multe, poate prea multe buruieni care iti "bruiaza", parca intentionat, urcusul spre punctul cel mai inalt. Sapaturile nu au avansat deloc si zona pare parasita complet de atentia autoritatilor. Pacat! Mare pacat! Eu vad in zona un traseu extraordinar pentru turisti, mai ales acum cand am si vazut un interes aratat de turist. Ramane de vazut daca se vor gasi persoane interesate sa investeasca putin si in frumusetile istorice ale Covasnei nu numai sa exploateze apa minerala de la marginea drumului. Eu personal sper ca lucrurile sa se indrepte si sa avem si noi cu ce ne mandrii... ca doar suntem pui de daci... sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!