Unde este Emil Boc?

Sa continui povestea inceputa cu Unde e Basescu mi-am indreptat atentia spre premierul Emil Boc. Am vazut pe un site de stiri ca domnul prim-ministru a fost pe autostrada A1 si a ajutat la deszapezirea masinilor blocate in nametii de zapada.Ba mai mult stirea imi spune ca pe situl Guvernului au fost puse inclusiv poze cu acesta avand lopata in mana lucrand de zor la degajarea carosabilului. Acum stau si ma intreb oare aceste lucruri intra in prerogativele enuntate de Constitutia Romaniei cu privire la sarcinile de servici? Nu este oare treaba altor persoane sa faca acest lucru? Si nu mai bine statea el la birou incercand sa vina cu solutii noi la redresarea economiei nationale? Mi se pare ca realizand aceste constante se pune intr-o situatie ridicola totala si ajung la concluzia ca nu masurile de austeritate adoptate de Guvern ii scade popularitatea ci tocmai metodele sale de a se face popular in media si in fata poporului il duc jos in sondaje. Un premier nu are treaba nici cu coasa nici cu lopata. Instrumentul lui de lucru este pixul pentru a scrie proiecte legislative viabile! Un presedinte ar putea face acest lucru dar un premier nu! Presedintele nu vine cu propuneri legislative el este pivotul central de comunicare dintre Guvern si Parlament. Daca era acolo in calitate de lider politic si nu de conducator al unui Guvern auster si plin de greseli as mai intelege dar asa domnule Boc ti-ai dat singur cu firma in cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!