Soferie

Ca tot scriam mai devreme despre roviniete am ajuns si la capitolul scoala de soferi, permis de conducere, chestionare auto si m-am blocat la un cuvant drpciv. Nu stiam ce anume este acest cuvant si cu ce sa il mananc. Pana la urma l-am digerat si am ajuns la concluzia ca o carte cu teste este undeva la 40 de lei. Teste care se cam repeta ici si colo, teste care sunt destul de invechite si nu te mai pun in situatiile intalnite azi. Carti care au legislatia rutiera invhechita si ar trebui sa cumperi codul rutier cam odata la 6 luni in functie de cum au chef cei din parlament sa modifice legea. Imi place mediul online pentru ca gasesc aici tot ce imi trebuie. Avand in vedere ca de o saptamana cam stau in pat din cauza unor motive personale am avut timp sa caut tot felul de prostii si situri. Una peste alta am dar si peste unu care imi asigura traseul perfect in scoala de soferi si care ma invata pas cu pas ce sa fac, cum sa obtin un avantaj si care ma indruma destul de ingenios spre completarea cu succes a acestor teste drpciv. Da, mediul online este plin de resurse nebanuite si care ne ofera sub nas cam tot ce avem nevoie numai la un singur click distanta, hai si niste cuvinte cheie si un motor de cautare. Permisul de conducere a cam devenit la moda la implinirea varstei de 18 ani. Dar nu toti sunt destul de ingeniosi sa treaca examenul din prima, frustrari si stres astfel incat foarte multi ajung sa dea acest examen si de 5-6 ori fara sa il treaca. Am ales un ghid pentru completarea acestor teste drpciv si stau sa ma gandesc acum ce scoala sa aleg, instructor si mai departe ma ocup singur. Acum ramane o singura intrebare: am curaj sa fac pas spre scoala de soferi sau ma las in continuare influentat de ororile de la televizor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!