Vine vara

Sper ca am dreptate cand spun ca vine vara pentru ca deja m-am saturat de frigul asta nenorocit de afara. Dar una alta, fiind martie mi se pare ca incepe iar sezonul de schimbat anvelope si trecut pe anvelope vara. Partea interesanta este ca este inca foarte frig afara si anvelope iarna inca au o cautare mare printre soferi, care sa se echipeze acum care sa isi faca stocul acum pentru iarna urmatoare avand in vedere ca este sfarsitul de sezon si s-au ieftinit, nefiind perioada lor de comercializare maima. Ce se poate spune este ca foarte multi soferi se pare ca opteaza pentru cele all seasons desi nu sunt atat de sigure ca cele special pentru vara si iarna. De ce scriu acest articol desi nu sunt sofer? Ei bine sunt foarte des intalnit pe drum in maini in dreapta soferului si imi place sa calatoresc in siguranta. Deci automat ma gandesc si la anvelopele care sunt in masina cu care circul si eu. Stiu ca toata lumea cauta anvelope ieftine pentru ca nu toti isi permit sa cumpere unele scumpe numai sa se arate cu figuri. O anvelopa buna nu trebuie sa fie neaparat si scumpa. Majoritatea au brandul scump si cauciucul ieftin. De aceea m-am orientat din nou spre mediul online si am gasit si in acest domeniu un magazin online de incredere de unde se pot comanda anvelope de orice culoare la preturi foarte bune si daca e sa calculezi ajungi mai ieftin. Magazinul acesta are cam orice pentru orice sofer si dupa gusturile fiecaruia. Ca sunt All seasons, de vara, de iarna, toate sunt din cauciuc si te duc. Daca se studiaza bine oferta cu cat platiti la un magazin sa achizitionati aici platiti si perioada de service si schimbarea lor cu aceeasi bani. Din moment ce ai ajuns la Alin recomandă pai le recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!