Rovinieta

Vreau si eu intr-un final sa imi cumpar masina si sa imi fac scoala de soferi. Stiu, cam tarziu, dar tot va trebui sa fac acest pas chiar daca imi este frica sau nu. Am inceput sa fac anumite calcule si una peste alta imi convine sa fac acest pas pentru cele cateva avantaje pe care le pot obtine in urma unui autoturism. Am ajuns apoi la intrebari precum asigurare, casco, rivinieta si toate celelalte intrebari pe care le pui atunci cand ai in vedere o investitie pe termen lung. Una peste alta cautand pe atotstiutorul google am dat peste un site care iti face un simplu calcul de rovinieta in functie de masina, clasa, perioada si asa mai departe. Acelasi calcul il face si pentru RCA si in acelasi timp ai la dispozitie destule instrumente legislative care sa te lamureasca cu privire la aceste lucruri. Ce am vazut ciudat este sumele care trebuiesc platite pentru a circula cu masina pe drum. La ce sa platesc atunci cand drumul de sub roti este jalnic? O intrebare buna zic eu dar cei de la guvernare au spus ca este un rau necesar si daca am bani de benzina am bani si de rovinieta si de asigurare si de toate taxele de mediu si de autostrada si de drum national si de drum judetean, european, municipal si asa mai departe. Am ajuns sa cred ca trebuie sa fi destul de instarit sa iti permiti o masina si sa o intreti si sa poti plati toate aceste taxe fara a avea probleme cu legea. Noi cei care o respectam mereu o luam in gura cu asta. Dar ajunge cu frustrarile personale pe teme idioate legislative din minunata noastra Romanie. Personal acest site mi-a atras atentia din mai multe motive. O simpla vizita este suficienta sa vezi ca este foarte practic si util. Si se pare ca sunt si seriosi si isi respecta angajamentele. Ahh, daca nu stii cand iti expira rovinieta iti spun ei deci pe parte de marketig sunt foarte bine asigurati si promovati. Eu in continuare recomand www.roviniete.ro pentru informatiile care le ofera chiar daca imi cumpar sau nu masina. Iti livreaza rovinieta direct pe mail, factura la fel si iti ofera posibilitatea de achitare direct online fara a fi nevoie sa circuli in ilegalitate pana la ghiseu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!