Ce "ţâţe mişto"

Ma plimbam acu ceva timp pe strada si trecand pe langa un cuplu, mentionez cuplu pentru ca aveau amandoi verigheta pe deget, aud sintagma pusa in titlu dar persoana care a facut afirmatia nu a fost barbatul cum m-as fi asteptat. Casc si eu ochii mai atent si din fata venea o domnisoara cu sanii mai la vedere si foarte preocupata la telefon. Incetinesc si eu pasul sa ma "minunez" si eu la ce imi ofera natura, domnisoara trece si vine si raspunsul la afirmatia facuta de doamna: "Sa sti draga ca ai dreptate, acu cativa ani ai avut si tu ce oferi dar te-ai cam rablagit si nici copii nu avem inca!". Incerc sa procesez cum se poarta o asemenea conversatie in cazul unui cuplu relativ tanar care nu au varsta adunata mai mult 55-56 de ani. Nu reusesc si aici ma blochez. Sunt casatoriti, nu au copii si se plang de starea lor fizica.
Nu mai conteaza acum acest lucru si trec la un punct urmator. Sambata fiind vreme buna am zis ca stau si eu prin parc si mai admir si eu vreo trecatoare, mai privesc copacii, florile si intre timp imi reincarc bateriile. Chiar in mijlocul parcului parcheaza unu cu masina (ceva functionar de la primarie cred), coboara ala din masina si incepe sa gesticuleze colegului care l-a insotit. O multime de copii prin preajma, parinti nemultumiti de prezenta masinii si de vocea mult prea puternica a barbatului dar functionarul nu baga de seama si cu o lipsa totala de respect isi aduce pe buze o multime de cuvinte murdare urlate in telefon si ca face si drege daca nu ii vine lui pizza comandata ca ii este foame.
La scurt timp partea respectiva de parc se goleste de lume pentru ca omul e in continuare suparat si o baga si o scoate fara oprire. Mai tarziu aflu ca el era defapt acolo sa pregateasca spatiul pentru un mic eveniment de promovare a tinerilor artisti. Stau acum si ma gandesc cand el, functionarul, adopta un limbaj atat de murdar in fata unor copii de gradinita cu ce placere organizeaza el asemenea evenimente si ce ganduri le transmite tinerilor? Si aici punem punct, pentru moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!