Prietenie

Revin din nou asupra acestui subiect desi stiu ca l-am dezbatut de cateva ori buna pana acum. Da, prietenia. Toti ne intrebam ce este, de unde vine si la ce ne ajuta aceasta prietenie. Ce este nu pot sa spun cu certitudine pentru ca fiecare are un mod diferit de a percepe acest termen. Dictionarul spune ca este o legatura de colaborare bazata pe comunitatea de interese si de aspiratii. De unde vine? Pai vine de unde vrei tu si timpul la care vine este din nou alegerea ta! La ce ne ajuta? Aici putem dezbate pana maine dimineata si tot nu am reusi sa ajungem la capat. Totusi este bine de stiut ca prieteniile adevarate necesita a fi apreciate la intensitate maxima. Stiu, este prima zi din an, dar am chef de discutii si dezbateri. In decurs de o saptamana(aproximativ), cu ajutorul unui filtru natural, am apucat sa cunosc adevaratii mei prieteni, de la cap la coada! Totusi nu s-a intamplat brusc si pe parcursul unui an intreg. Am ajuns la varsta de 22 de ani, tinerel se poate spune dar timpul trece, a fost Craciunul si l-am trait cu emotii maxime, mi-am revazut prietena de suflet, am ras alaturi de fostii colegi de clasa, s-a trecut si in anul nou si inca alte cateva mici evenimente. Toate astea nu ar fi fost posibile fara ei, prietenii mei, printre care NG, Daniel Constantin, Alexandru Morar, Raluca Bralus, inconfundabilul Sergiu Scuturici. Anul nu ar fi fost complet nici fara Simona, Ergun, Mili, Nicu si adorabila Kinga. Sa nu uitam de familie pentru ca de bine de rau atunci cand sunt mai mult decat familie nu pot fi altceva decat cei mai buni prieteni ai tai. Toti cei mentionati au reusit mai mult sau mai putin sa imi las masca si sa ma bucur de momentele cele mai fericite alaturi de ei. Va multumesc!


P.S. Va multumesc si voua, celor nementionati! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!