adevarata actiune caritabila

in ultima vreme am avut parte de foarte multe actiuni caritabile, pachete, familii nevoiase, campanii etc... Foarte frumos gest dar devine foarte patetic atunci cand diferite persoane isi revendica actiunea in nume propriu sau se bate cu caramida in piept ce mult bine a facut... spre deosebire de acea categorie de oameni am intalnit si persoane care din putinul lor dau si altora dar nu spun nimic despre asta, si nu pentru ca sutn rusinoase sau timide dar ele considera ca nu este atat de important sa trambiteze prin targ ce mult bine a facut. Mi se pare mult mai uman atunci cand pastrezi aceste lucruri pentru tine, pentru linistea sufletului tau si simti ca ai facut cu adevarat bine... Totul a inceput acum cateva seri cand ma duc in vizita si vad o multime de cutii puse langa usa asteptand sa fie livrate undeva.. initial am crezut ca sunt chestii de la servici si urmeaza sa fie duse acolo dar ulterior am aflat ca m-am inselat... Intreb si eu ca tot omul ce sunt cu acele cutii si primesc un raspuns gen pachete pentru familii nevoiase, dar facem acest lucru de mai multi ani dar nu stie nimeni... Imi spun in sinea mea ca nu multa lume face acest lucru si cei care o fac nu o spun pentru a-si face publicitate! Totul a continuat ieri seara cand m-am dus din nou la aceeasi familie si am vazut cutii mari si saci plini cu jucarii dar de aceata data mi se spune ca nu au avut timp sa le duca si pe acelea dar ulterior vor ajunge la copii, mai devreme sau mai tarziu pentru ca sunt copii care se bucura inca la asa ceva... Mi se pare un gest minunat, pur si omenesc! Felicitari!!! Oricum, un Craciun Fericit tuturor... via Blogger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!