Etnobotanicele

Am observat ca ultima vreme au reintrat in atentia publicului aceste substante halucinonege si povesti cu consumatori reali si fictivi pentru a sensibiliza populatia si pentru a impinge tot mai multi tineri la a incerca ce efecte are un cui din coaja de palmier vanduta sub forma de ingrasamant pentru flori.
Tot ce voi scrie aici este real pentru ca am fumat si eu, nu numai odata, asemenea substante si stiu ce inseamna sa ai in sange niste chimicale extrem de puternice si de daunatoare.
In primul rand aceste etnobotanice sunt niste plante tratate chimic care se vand in asa zisele spice-shopuri sub forma de ingrasamant pentru florile de acasa. Daca se citeste bine eticheta scrie nu este destinat consumului uman si fabricat in UE deci ele chiar sunt ingrasaminte. De la a le dizolva in apa pana la a le amesteca cu tutun si a le fuma este o cale lunga descoperita de cine stie ce bou care a crezut ca se simte mai bine daca le fumeaza. Noroc ca le fumeaza si nu le injecteaza pentru ca la fel ca si nicotina, daca injectezi asa ceva direct in sange, mori in 5-10 minute.
Ce se intampla daca fumezi etnobotanice? Chiar vrei sa sti? Ei bine iti spun pentru ca nu vreau sa dai o fuga la magazin si sa iti cumperi. In primul rand iti mareste ametitor de mult ritmul inimii si iti provoaca hipertensiune arteriala. Daca nu stii ce inseamna asta mergi si tu la un dictionar medical. Deci ai hipertensiune arteriala, incepe sa te doara capul si de la chimicalele ce iti circula pe la creieras este posibil sa ai anumite halucinatii, spun este posibil pentru ca nu toata lumea le are. Nu se compara deloc cu marihuana sau hasis sau care or mai exista pe piata. Etnobotanicele din cauza ca sunt fumate amestecate cu tutun provoaca o dependenta iar de aici pana la moarte sunt numai cateva milioane aruncate aiurea si vreo doua sau trei luni. Mai mult nu rezista nimeni care fumeaza zi de zi, ora de ora asa ceva. Inima este mult prea solicitata si cedeaza.
Faza ca nu te poti lasa si fumezi din ce in ce mai mult este chiar jalnica. Eu am fumat de cateva ori iar acum nu am nimic si nici nu am pofta sa mai bag asa ceva vreodata in mine. Mi-am invatat lectia, am experimentat dar nu am dorit sa fiu dependent. Am avut de ales intre a trai si moarte. Acum scriu aceste randuri... ce crezi ca am ales? daca esti in situatia in care negi ca poti pati ceva, in clipa de luciditate da o fuga la urgente si spunele problema, poate mai ai o sansa...
Pentru cei care doresc sa incerce le recomand cu caldura sa faca stanga imprejur si sa plece acasa. Nu rezolvi nimic si nici nu ai parte de senzatii tari. Daca ai o inima mai slaba poti sa mori chiar de la primul cui pe care "il savurezi cu placere". Tine minte totul depinde alegerea pe care o faci si cat de mult iti iubesti viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează-mă!