Izvoru Oltului

Manat de ambitie si de frumusetea colinelor si a muntilor inca necunoscuti pentru mine am acceptat o invitatie a unor prieteni din Brasov de a ma alatura unei mici drumetii desfasurate pe "Hasmasul Mare", parintele Oltului si al Muresului! Din nou a fost minunat, fanstastic, poate chiar divin. Nu cred ca este ceva mai placut decat o gasca de prieteni care evadeaza departe, chiar foarte departe de realitatile cotidiene si intre timp apuca sa cunoasca si sa experimenteze ce inseamna sa te cocoti pe un munte si sa respiri in liniste aerul curat adus de vantul rapid si rece. Pot sa spun ca de data aceasta am innaoptat pe munte, la o cabana, loc unde.... vaaaiii... am jucat mafia dupa muult timp si nu numai mafia ci si alte jocuri de cabana apreciate. Intre timp am vazut din nou Capre Negre si de aceasta data au zburat pe deasupra noastra si doi Cososi de Munte, dar din pacate nu am fost suficienti de rapizi sa ii prindem, nici macar in poza. Una peste alta voi adauga cateva poze sa vedeti si voi prin ce tinut pasnic si linisitor m-am plimbat.

Un comentariu:

Comentează-mă!